filters
state:
Show
city:
Show
category:
Show
product:
Show
I sold my house, paid my bill and then called to cancel my service. I was told by the customer service rep that I shouldn't have paid the last bill because you are paying in advance. I didn't know this as everything is online. The lady told me to call back in 10 days...
Read more
2.5
#1066054
Reply to reviews
I called them to set up new residential service on May 30, 2017. I always emphasize my street name. The girl that took my order got it wrong. I've since fixed that issue over a week ago and here I sit with 2 weeks of trash! They NEVER picked up my trash on the...
Read more
Anonymous
Waste Management

Hello, we understand you are frustrated and we're sorry to hear about the issues with your new service. We'd like to look into this further to resolve this issue. Please email...

1.4
#1065450
Reply to reviews
After several times of not having all of our trash cans emptied, repeated calls of having them come back to our home, then being told that we had too much trash on the curb that we had to upgrade our service (they erroneously thought that our neighbor's cans were...
Read more
Anonymous
Waste Management

Hello, we apologize for the frustration we have caused regarding your billing. We'd like to help. Please send your address & contact info to wmcares@wm.com (sub:#1064920) so w...

1.0
#1064920
Reply to reviews

Waste Management - Dallas ga

Waste Management
#1064958
1.0
Waste Management - Dallas ga
1 of 1
i had bld trash. they sold to Waste Management. and for 3 weeks my trash has not been picked up. everyone i call said they going to escalate to someone else and its still not done. DON'T USE THEM AT ALL IM FILING COMPLAINT WITH BBB. AND HEALTH DEPT. AND THE NEW TOMORROW MORNING.
Comment Be the first to start a discussion
Show

Waste Management - Worse service​ ever

Waste Management
#1060499
1.0
The drivers for this company are horrible
Comment Be the first to start a discussion
Show

Waste Management - Horrible

Waste Management
#1058539
Waste Management - Horrible
1 of 1
My family and I moved in and was told our garbage pick up was Friday. We put our garbage to the curb Thursday afternoon just to make sure we didn't forget. Well Friday came and went and still nothing just moving in we have a TON of trash! Today is The second week and iur trash is insane...
Comment Be the first to start a discussion
Show

Waste Management - Yard pick up

Waste Management
#1053570
How is it that I can spend the time to put yard waste in cans, but you can't make sure you can put it in the Truck! Maybe you need a new job! I had to work on the Holiday, and I did my job. And Im sure I dont get paid as much as them!
Comment Be the first to start a discussion
Show
On June 9, 2017 one of Waste Managements trucks picked up my recycling bin/trash can, in front of my home at 3342 Big Dalton Ave., Baldwin Park, CA 91706, on our regular trash day. I emailed them that evening because they were closed, and never got a response. On...
Read more
Anonymous
Waste Management

Hello, we're sorry to hear about your experience. We also show you filed a BBB complaint and was resolved. Please let us know if still has not been corrected. You can send us ...

1.0
I liked
  • It was a very obnoxious time
I didn't like
  • Have no customer service
  • Service and customer service response to issues
  • Do not resolve complaints
#1063184
Reply to reviews
Waste Management owed me a refund since February of 2016. It took them 16 months to issue a refund! I WOULD NEVER RECOMMEND THEM! I called numerous times and was reassured EVERYTIME they would send a refund. I was told the very the time before last it took 6-8 weeks so...
Read more
Anonymous
Waste Management

Hello, we're sorry for the issues you had with getting refund. If you would like for us to look over your account and see what happened, we can do that. Please send your addre...

1.0
I didn't like
  • Ring lied to over and over about my refun
#1062140
Reply to reviews
Signed up for autopay in March and was told my account was current and all way good. This week service was suspended for some kind of past due amount owed. Wasnt sent a letter or anything just stopped sevice. I had no clue that i had a past due balance. Paid what they...
Read more
Anonymous
Waste Management

Hello, we're sorry for the billing issues. We understand there were billing issues and delays in sending emails regarding your billing. We can still look into your account and...

2.6
#1061993
Reply to reviews
We've worked with Waste Management for over 20 years due to their buying up the competitors we worked with. Until we were cancelling their service we still had the BFI blue dumpster with the broken wheels. We never had a contract. The thought process then was we could...
Read more
Anonymous
Waste Management

Hello, we're sorry to hear about the issues you had with canceling your service. We would like to look into further. Please provide your address and contact info to wmcares@wm...

#1061099
Reply to reviews
First my service was interrupted on one of my 3 accounts because the website (signed up for paperless) showed no balance owed when in fact there was a balance. No notification whatsoever other than one day my bins were missing. Immediately called, made the small...
Read more
Anonymous
Waste Management

Hello, we're sorry to hear about your experience with us. We'd like to look into this further. Please email wmcares@wm.com (sub:#1060810) with your address and contact info so...

3.9
#1060810
Reply to reviews
Here we go folks - seems the 10 year period has lapsed - your Voluntary participation in your Local trash segregation is Going to come to a Schreeching Halt - Rememmber when it was easy and Voluntary - put recyclable goods here - lawn and yard waste there - and garbage...
Read more
Anonymous
Waste Management

Hello, we're sorry to hear the recycling service has changed. We are finding some items can not go through our machines when we sort them. We'd like to look into your service ...

2.0
I didn't like
  • Run away policies
  • Disregard for the contract
#1060610
Reply to reviews
have called 5 times since i signed up for their service every time say they will bring a tote to my house guess i wont be paying my bill for this time period since they have not picked up my trash and start looking for another company to pick up my trash since they...
Read more
Anonymous
Waste Management

Hello, we're sorry that you didn't receive your carts today. We can help. Please send us your address & contact info to wmcares@wm.com (sub:FB) so we can look into further. Th...

2.2
I liked
  • Never got service just a bill
I didn't like
  • Didnt follow thru
#1060565
Reply to reviews