filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
Show

Waste Management - Charging

So my parents cancel their servise an now they wanna charge us a $50 fee to pickup theor cans that arent even ours
1.0
Details
Additional Fees
Billing Practices
Customer service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Value for money
Website
Bridgeville, Delaware
#1261711
Show

Waste Management - Leaves

Attention: Kimberly Hardeman. 6 weeks passed and no pick up for the leaves that is causing damages to out ground. This is a violation of our property. We are tax payers for Memphis. I have 2 cases open # 306087 & 3750612. Joyce Malone.
#1261010
Spill trash all over the neighborhood and just leave it (I pickup trash while walking my dogs every trash day). They WAY overcharged me for years (more than double what others are paying). Didn’t realize it until I joined a chat on NextDoor. They miss pickup at least...
Read more
1.0
#1260981
Show

Waste Management - Crooks scamers

told 75 yr old grandmom $35.00 setup fees in area waived. then charged her setup fees. she called three times given run around rudly treated . she finaly told them she wanted to cancle and they hit her with a $50.00 can removal fee.. this mob founded company still working the street scams but now on old ladys... stay away from these crooks...
#1260812
Show

Waste Management - Trying to bill me when account was cancelled and another ove

Sold property. Cancelled service and it was confirmed in writing. All of a sudden I'm getting bills from them, when they contracted with the buyer. Guess They are double dipping. There should be a law against their business practices.
1.0
Details
Additional Fees
Billing Practices
Customer service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Value for money
Website
#1258492
They missed 4+ pickups even though trash was at curb night before. When I contacted them, they ask if I’m sure it was put out because the driver said it wasn’t there. They told me they would send a “courtesy” pickup. Really, it’s considered a courtesy to provide the...
Read more
Anonymous
Anonymous

Hello, we are very sorry to hear this. We want to address your missed pick up immediately. Please email wmcares@wm.com Sub: (Review #1258463) please include your address and c...

I didn't like
  • Poor customer service and questionable billing proactices
#1258463
Show

Waste Management - Disrespectful workers

Every week I put my trash can on the curb and every week it’s left in the middle of my driveway blocking it. WTF
#1258373
Show

Waste Management - Bunch of lazy garbage maggots

Been picking up all my garbage for 5yrs now and it was raining so they left half my garbage bags behind or forgot half my garbage bt accident.......Not....... Switching service!!!!!
1.0
Details
Additional Fees
Billing Practices
Customer service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Value for money
Website
#1256400
The HOA I am treasurer of has been with Waste Management for 31 years. When I our contract was up 6 years ago we executed another 3 year contract because of timing issues. When the 3 year contract came up I did some research and found a supplier with a 2 year term with...
Read more
Anonymous
Anonymous

Hi, thank you for reaching out to us regarding your billing concern. Allow us to looking into this right away. We ask you email wmcares@wm.com Sub; (Review #1256119) include t...

I liked
  • When they acknowledge a mistate
I didn't like
  • Over charges and missed pickups
#1256119
Show

Waste Management - Horrible

Overcharged for months, they offered me a lower rate when I called but would not issue me a refund for being overcharged and when I cancelled they would not refund me the two months I had prepaid for that I would not be using!
1.5
Details
Additional Fees
Billing Practices
Customer service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Value for money
Website
#1256111