Not resolved
2.2
Details
Additional Fees
Billing Practices
Customer service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Value for money
Website
2 comments

We moved this summer and added service at a new located and canceled service at the old location. They never picked up the container and continued to charge up for both locations.

It took us months to get the credit. As soon we got our $500 credit they sent multiple charges for overloaded container at $125 each. It has taken us hours on the phone to get our credit back.

We have never overloaded our container. We've used waste management for our trash and recycling in other locations with no trouble so either they changed their policies or it's specific to Salt lake City.

Reason of review: Poor customer service.

Monetary Loss: $500.

Preferred solution: Full refund.

Do You Have Something To Say ?
Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel
Anonymous
#1410507

So sorry to hear this, please send your address to wmcares@wm.com (sub Review #1151204) so we can take a look at this for you. thank you ^tw

Anonymous
to Anonymous #1432461

some how i missed your message but sent the address today.

You May Also Like