Product: Waste Management Customer Care Clear all filters (0 of 116 reviews match)
filters
Seller:
Show
State:
Show
City:
Show
Product:
Thought I was done with them! But oh no, received another invoice for $262.92 just to pick up dumpster! I have contacted several people at waste management & WMcares.com. With no results. They claim it states in contract they charge anything they want to pick up...
Read more
1.0
Product
Waste Management Customer Care
I didn't like
  • Price gouging
#1383035
Waste Management rep came to my door and quoted me a two year price at a very low rate. Not unhappy with my prior service but this was a third the price so I signed up. I also signed an authorization cancelling my current company. A month later the first service wasn't...
Read more
Product
Waste Management Customer Care
#1361843
I asked to speak to a supervisor and was told they don't do that. I have service with waste management at the house where I do live and had requested that my ex-husband be taken off the account as we have been divorced for over 10 years. I was told I would have to...
Read more
1.0
Product
Waste Management Customer Care
I didn't like
  • Have no customer service
  • No refund for services not rendered
#1358222
I moved out of my home and called to discontinue service, and gave them my forwarding address. They never told me their policies about final bills when I called. I never got a final bill so when I went to go in and pay my final bill on line, I see that I had a credit...
Read more
WMCares
WMCares
Waste Management Verified Representative

Hello, thank you for bringing this to our attention. Please accept our apologies for any misinformation. We would be happy to look into this at once. We ask you email wmcares@...

Product
Waste Management Customer Care
#1357936
00 so I called and the customer service lady days to disregard because we were billed in error so we did that was in June, now we get an email saying our trash pick up has been suspended due to non-payment so I called and spoke with another lady who was rude and she said we owe another 80.00+45.00 for not passing a restart fee so I cancelled service and was then told we could not get or refund of 140.00. what a rip off waste management...
Read more
Anonymous
LaDean English

They don't pick up as scheduled. They lie and make up reasons not to get the trash. I prepaid for a year and canceled because of their horrible service. Would not refund the t...

WMCares
WMCares
Waste Management Verified Representative

Hello, very sorry to hear this. We'd be happy to look into your billing concern right away. Please email wmcares@wm.com Sub: ( Review #1347106 ) with your address and contact ...

1.0
Product
Waste Management Customer Care
#1347106
I have been with Waste Management for several years. They really changed in the last year. They send incorrect bills, promise to correct them and don't. I paid by the year or I would have canceled sooner. My cancelation is effective end of August. This is the reason....
Read more
1.6
Product
Waste Management Customer Care
I didn't like
  • Way they lie to their customers
  • Overcharging fees without proper notification
  • Corrupt contract
#1342560
I went in and got weighed as i came out and got weighed i sit there for a few and i couldn't see in the windows and was a resident so I didn't have to pay . But when i pulled out this lady comes running out screaming at me calling me names and saying she...
Read more
WMCares
WMCares
Waste Management Verified Representative

Hi, thank you for bringing this to our attention. We will have this addressed at once. We ask you email wmcares@wm.com Sub: ( Review #1340578 ), include the site this happened...

Product
Waste Management Customer Care
#1340578
After 7 years of Loyal Service, when attempting to upgrade a Box size from 4 yrds to 6yrds, They wanted to charge a 150 dollar service for Picking Up and another 150 dollar charge for Dropping off. Grand Total of 300 Dollars. They Refused to Break up the amount into...
Read more
Anonymous
Dbboutin

I am dealing with a similar issue. I called to advise I was canceling my services at the end of our agreement and was advised u was going to be charged $150 for the honor of t...

WMCares
WMCares
Waste Management Verified Representative

Thank you for reaching out, please send your address to wmcares@wm.com (subject Review #1334283) and we will be happy to look into this. thank you ^tw

Product
Waste Management Customer Care
#1334283
We bought a new house and moved 2 years ago. I called and canceled my service in August of 2016. Miraculously they say there is not a record of me canceling the service. And what makes the matter even worse is that for 2 years I HAVE NOT received an online bill but...
Read more
WMCares
WMCares
Waste Management Verified Representative

Apologies for this experience, please send your address to wmcares@wm.com (subject Review #1331980) and we will address this immediately. Thank you ^tw

Product
Waste Management Customer Care
#1331980
I had waste management for a few years. Moved the dumpster from our rental to our home for a minimal fee. Starting the service was easy as pie. All documents emailed to us and we could sign via email. Watch the renewals though, the contract will be a 2 year term (that...
Read more
1.7
Product
Waste Management Customer Care
I didn't like
  • Defrauded me into keeping service another year
  • Rate and the service
#1324153