Product: Waste Management Waste Collection Clear all filters (0 of 287 reviews match)
filters
Seller:
Show
State:
Show
City:
Show
Product:
Show

Waste Management - Ditchers

The garbage people are really rude . They kept on ditching my neighborhood for no reason and our trash keeps on piling up.
1.0
Details
Additional Fees
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Equipment Quality
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Value for money
Product
Waste Management Waste Collection
#1380114
Wednesday is out regular pick up day for our dumpster service. Having 3 horses by Wednesday it is imperative that the dumpster is emptied. After a couple weeks of rain (our regular guy did not have a problem picking up the dumpster with things being pretty wet during...
Read more
WMCares
WMCares
Waste Management Verified Representative

Hello, we apologize your service was not completed on Wednesday. Allow us to look into right right away. Please email wmcares@wm.com Sub: (Review #1378658), include the detail...

Product
Waste Management Waste Collection
#1378658
We sent a certified letter stating that we are cancelling service with Waste Management at the end of December. We sent the letter in August. Their costs have more than tripled since the contract of 2008. Now they are saying the contract does not expire until...
Read more
1.0
Product
Waste Management Waste Collection
#1361107
WM did not pickup our yard waste 2 weeks in a row. We recently moved to San Ramon. Apparently Customer Service says the driver is not able to access the yard waste can, but did not leave a note. I am not sure how the customer is supposed to know that the yard waste is...
Read more
h.kitchener
h.kitchener

I would hazard a guess and say that you could always look closely at the placement of the garbage bin and then calculate how much space would be needed for a big garbage truck...

Product
Waste Management Waste Collection
#1360241
I requested a drop date and pickup date. They did great at dropping a 30yard container off. I live 500 miles from the location so couldn’t monitor the pick up. After 3 weeks sent a email saying they couldn’t pick up afraid of getting stuck, really! on a heavy gravel...
Read more
WMCares
WMCares
Waste Management Verified Representative

Hi, we apologize for your experience. We would be happy to address your concern right away. We invite you to email wmcares@wm.com Sub: (Review #1359773), so we can help. Look ...

1.4
Product
Waste Management Waste Collection
#1359773
Show

Waste Management - Missed pick ups two in a row!!

No garbage pick up last 2 weeks, called and promised a pick up, never happened, told they would call back, never happened! I called them time after time guess I got lied too!!! My pick up day is tomorrow if not picked up, I’ll load it and take it to them, maybe dump it on office steps!!
1.9
Details
Additional Fees
Customer service
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Value for money
Product
Waste Management Waste Collection
#1358236
What ever you guys do, do not fall behind with these guys, as they will continually extort there bogus $10 late fee every month, even though I paid the full balance due in August, here it is middle of September, and yet another $10 charge. Scamming thieves. A little...
Read more
WMCares
WMCares
Waste Management Verified Representative

Hello, we would be happy to look into your billing concern at once. Please email wmcares@wm.com Sub: ( Review #1357667 ) with the address and your contact info, so we can help...

Product
Waste Management Waste Collection
#1357667
Show

Waste Management - Horrible service

With Hurricane Florence in full force, we put our trash out with a few additional bags that we couldn't put in our trash container and they didn't take them. Called customer service and she was NO HELP at all. I asked to speak to a supervisor and she said she didn't have one. WORST SERVICE EVER!!!
Product
Waste Management Waste Collection
#1357601
It's a sham when a company feels it's okay to raise your bill with out notice and to do it three times in four months my bill went from 113 a month to 176 that's crazy I will say the people who do the pick up are top notch but the people in charge need to get a grip...
Read more
WMCares
WMCares
Waste Management Verified Representative

Hi, we would be happy to look over you billing at once. We invite you to email wmcares@wm.com Sub: (Review #1353619 ), please include the address and your contact info, so we ...

1.7
Product
Waste Management Waste Collection
#1353619
Show

Waste Management - No show 4times

They come to guy across street dont come here told there boss they suppose took care of this here we are again. Theres people had dinner next door and ask me when my trash going be pick up.WOW it smells, cats,dogs, come eat in it.have keep cleaning up trash all over the place .before go back and shop around iam reaching out.POOR!! Service :
2.0
Details
Customer service
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Value for money
Product
Waste Management Waste Collection
I liked
  • Only the price
I didn't like
  • Service and customer service response to issues
  • Didnt follow thru
#1351613